Задача дзейнасці ўстановы дашкольнай адукацыі на 2023/2024 навучальны год
1. Удасканальваць работу педагагічнага калектыва па выхаванні ў дзяцей сацыяльна-маральных якасцей асобы ў працэсе далучэння іх да працоўнай дзейнасці і азнаямлення з працай дарослых.
Мэтамі дзейнасці Установы адукацыі з’яўляюцца:
фарміраванне грамадзянскасці і патрыятызму, інтэлектуальнае, духоўна-маральнае, творчае, фізічнае развіццё асобы выхаванца, фарміраванне ў яго ведаў, уменняў, навыкаў і кампетэнцый;
рознабаковае развіццё асобы дзіцяці ранняга і дашкольнага ўзрост ў адпаведнасці з яго ўзроставымі і індывідуальнымі магчымасцямі, фарміраванне ў яго маральных нормаў, кампетэнцый, неабходных для набыцця сацыяльнага вопыту, падрыхтоўкі да працягу навучання, аздараўленне дзіцяці.
Задачы Установы адукацыі:
ахова жыцця і ўмацаванне фізічнага і псіхічнага здароўя выхаванцаў;
забеспячэнне рознабаковага развіцця асобы выхаванца ў адпаведнасці з яго ўзроставымі і індывідуальнымі магчымасцямі, здольнасцямі і патрэбамі;
фарміраванне ў выхаванцаў маральных нормаў, кампетэнцый, неабходных для набыцця сацыяльнага вопыту;
падрыхтоўка да працягу адукацыі;
аздараўленьне.
Асноўнай функцыяй Установы адукацыі з’яўляецца стварэнне ўмоў для:
навучанне і выхаванне, ранняя сацыялізацыя выхаванцаў;
засваенне зместу адукацыйнай праграмы дашкольнай адукацыі дома для выхаванцаў, якія па медыцынскіх паказаннях пастаянна не могуць наведваць установу дашкольнай адукацыі;
атрыманне адукацыі выхаванцамі з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця і аказання ім карэкцыйна-педагагічнай дапамогі;
фізічнае, сацыяльна-маральнае, асобаснае, пазнавальнае, маўленчае і эстэтычнае развіццё выхаванцаў;
фарміраванне ў выхаванцаў грамадзянскасці і нацыянальнай самасвядомасці, асноў патрыятызму, традыцыйных каштоўнасных установак;
далучэнне выхаванцаў да агульначалавечых каштоўнасцей і сучасных традыцый;
развіццё ў выхаванцаў агульных і спецыяльных здольнасцяў да розных відах дзейнасці і творчасці;
выяўленне і развіццё індывідуальных схільнасцей выхаванцаў і іх інтэлектуальна-творчага патэнцыялу;
забеспячэнне пераемнасці дашкольнай і I ступені агульнай сярэдняй адукацыі;
арганізацыя харчавання і аказанне медыцынскай дапамогі, пражывання (пры неабходнасці) выхаванцаў;
забеспячэнне сацыяльна-педагагічнай падтрымкі выхаванцаў і аказанне ім псіхалагічнай дапамогі.